آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
شنبه 18 مهر 1394
کد خبر: 1409
تعداد بازدید: 5952

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و

گردشگری شهادت سردار همدانی را تسلیت گفت
















معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در نبرد با گروه های تروریستی داعش تسلیت گفت.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متن پیام مسعود سلطانی فر به شرح زیر است:

"سرداری دیگر به جمع سرداران شهید اسلام پیوست؛ بزرگمرد شجاعی که دقایق زندگی حساس و پر فراز و نشیب او مملو از مبارزه ای سخت برای دفاع از اسلام دربرابر تکفیری ها بود. فرماندهی رشید و خستگی ناپذیر در هشت سال دفاع مقدس و سالهای پس از آن که یک دم از تلاش و ایثار برای صیانت از آرمان های اسلام دست برنداشت و سرانجام در این مسیر مقدس و در دفاع از حرم حضرت زینب (س) و نبرد با گروه های تروریستی داعش شهد شیرین شهادت را نوشید.

شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار حسین همدانی را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، رییس جمهور محترم، همرزمان آن شهید والا مقام و به ویژه مردم شریف و انقلابی همدان تسلیت می گویم، برای آن بزرگمرد رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی ایشان صبر جمیل مسالت می نمایم."














{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب