آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
شنبه 16 آبان 1394
کد خبر: 1425
تعداد بازدید: 2069

نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برگزار می شود

نشست تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برگزار می شود
















نشست تخصصی مربوط به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری روز پنج شنبه 21 آبان ماه و در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و همچنین هفتمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور در کیش برگزار می شود.

سعید شیرکوند، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در گفتگو با میراث آریا(chtn) با اعلام این خبر افزود: دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و همچنین هفتمین نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری کشور از 18 تا 21 آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

شیرکوند در ادامه یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان یکی از ارکان نمایشگاه و همچنین همایش مربوط به سرمایه گذاری، همکاری های لازم را در زمینه برگزاری این رویداد اقتصادی و فرهنگی داشته است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان تصریح کرد: ادارات کل میراث فرهنگی استانها، شرکت‌ها و موسسات سازمانهای دولتی و بخش خصوصی در حوزه گردشگری و صنایع دستی غرفه‌هایی را به طور مستقل در این نمایشگاه در اختیار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین در حاشیه این نمایشگاه، روز پنج شنبه 21 آبان ماه نشست تخصصی مربوط به فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری برگزار می شود، در این نشست تخصصی تلاش خواهد شد تمامی شرایط و موقعیت های لازم و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تشریح می شود.

شیرکوند افزود: در این نشست تخصصی، آگاهی های لازم نسبت به نحوه آغاز فعالیت ها در حوزه گردشگری به سرمایه گذاران داخلی و خارجی ارائه می شود.




{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب