آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
سه شنبه 19 آبان 1394
کد خبر: 1428
تعداد بازدید: 2698

استاندار خوزستان فرمانداران را موظف به انتخاب مشاور در بخش میراث فرهنگی و گردشگری کرد

در پی این اقدام استاندار خوزستان، اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عبدالحسن مقتدائی تقدیر کرد
استاندار خوزستان فرمانداران را موظف به انتخاب مشاور
در بخش میراث فرهنگی و گردشگری کرد









استاندار خوزستان فرمانداران را موظف به انتخاب مشاور در بخش میراث فرهنگی و گردشگری کرد

به منظور توجه ویژه به بخش میراث فرهنگی و گردشگری در استان خوزستان و بالقوه کردن توانمندی های موجود در این بخش در شهرهای استان، عبدالحسن مقتدایی فرمانداران استان را موظف به انتخاب مشاور در بخش میراث فرهنگی و گردشگری کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میرث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، استاندار خوزستان که از معدود استاندارانی است که در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشاور دارد به منتصبان خود در شهرستان های استان امر کرده که در این بخش مشاورانی کاردان انتخاذ کنند.

با دستور استاندار خوزستان، فرمانداران شهرستانهای این استان موظف به انتخاب و انتصاب مشاور در امور گردشگری و میراث فرهنگی شدند که به دنبال این اقدام، معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از این حرکت استاندار خوزستان تقدیر کرد.

مقتدایی که در دو سال گذشته توجه ویژه ای به بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته است با این اقدام خود بار دیگر ابتکار عمل را در این حوزه در دست گرفته و نگاهی استراتژیک به این حوزه را از خود به نمایش گذاشته است که قابل تقدیر و ستایش است.

استاندار خوزستان وجود استعدادهای تاریخی، میراثی و گردشگری استان و همچنین میزان سرمایه گذاری های در حال انجام در امور گردشگری و همچنین بهره مندی منطقی و مناسب از این فرصتهای اجتماعی، رفاهی و اقتصادی را به عنوان مهمترین دلایل وجود مشاور گردشگری و میراث فرهنگی در فرمانداری شهرستانهای خوزستان مطرح کرده است.

وی با سوق دادن بخش زیادی از اعتبارات استانی به حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی و توجه ویژه به بخش گردشگری بویژه گردشگری آبی در یک سال گذشته گوی توجه شایسته به این حوزه را از سایر همکارانش در استان های کشور ربوده است.

در پی این اقدام استاندار خوزستان، اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانها سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عبدالحسن مقتدائی تقدیر کرد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب