آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
یک شنبه 11 تیر 1396
کد خبر: 2212
تعداد بازدید: 1246

جلسه‌ی بررسی توسعه‌ی گردشگری روستای مال‌آقا برگزار شد

جلسه‌ی بررسی توسعه‌ی گردشگری روستای مال‌آقا در شهرستان باغملک عصر دیروز (شنبه مورخ 10/4/1396) با حضور برخی مسئولین شهرستان برگزار شد.

جلسه‌ی بررسی توسعه‌ی گردشگری روستای مال‌آقا برگزار شد

جلسه‌ی بررسی توسعه‌ی گردشگری روستای مال‌آقا در شهرستان باغملک عصر دیروز (شنبه  مورخ 10/4/1396) با حضور برخی مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان؛ رئیس اداره‌ی میراث فرهنگی شهرستان باغملک ضمن اعلام این خبر گفت: در این جلسه که در روستای مال‌آقا برگزار شد، تعدای از مسئولین شهرستان از جمله دادستان شهرستان باغملک، بخشدار مرکزی، رئیس مرکز بهداشت و همچنین انجمن محیط زیست شهرقلعه تل و برخی از اهالی این منطقه‌ی گردشگری  حضور داشتند.

جهانگیر پیروززاده با اشاره به این‌که جلسه‌ی یاد شده، پیرامون مسائل و مشکلات و از جمله بررسی مسائل موجود در راه توسعه‌ی گردشگری در این منطقه برگزار شد، افزود: در این نشست، در خصوص مواردی نظیر اهمیت توجه اهالی منطقه‌ی گردشگری مال آقا به حفاظت از آثار تاریخی، حفاظت از محیط زیست و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و پاکیزگی محیط و  اهمیت همکاری اهالی با مسئولین برای توسعه و پیشرفت این منطقه‌ی گردشگری گفتگو و تبادل نظر شد.

گفتنی است؛ منطقه گردشگری مال آقا یکی از مناطق نمونه‌ی گردشگری در شهرستان باغملک و استان خوزستان است که دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصربه فردی بوده که هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر استان و کشور است.

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب