آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
جمعه 27 مرداد 1396
کد خبر: 2250
تعداد بازدید: 386

آزمون جامع گردشگری استان خوزستان برگزار شد

معاون گردشگری خوزستان از برگزاری آزمون جامع "راهنمایان گردشگری" و "مدیران فنی بند ب" فعال در دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان در روز جمعه 27 مرداد در اهواز هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

هم زمان با سراسر کشور؛
 آزمون جامع گردشگری استان خوزستان برگزار شد

معاون گردشگری خوزستان  از برگزاری آزمون جامع "راهنمایان گردشگری" و "مدیران فنی بند ب" فعال در دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان در روز جمعه 27 مرداد در اهواز هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، محمد علی خلیلی با بیان این‌که هدف از این آزمون توجه به علمی‌تر نمودن فعالیت‌های مرتبط با گردشگری و تربیت نیروهای متخصص بیشتر است، اظهار کرد:  شرکت‌کنندگان این آزمون پیش از این، دوره‌های آموزشی مربوطه را در مؤسسات تحت‌نظر سازمان میراث فرهنگی طی کرده و اکنون برای دریافت گواهی‌نامه‌های مربوطه و ورود به بازار کار به رقابت می‌پردازند.
او افزود: در این آزمون که با حضور نماینده‌ی اداره‌کل آموزش و مطالعات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، 60 متقاضی از سراسر استان حضور پیدا کردند که 26 نفر از آن‌ها فراگیران دوره‌ی آموزشی مدیران فنی بند"ب" و 35 نفر فراگیران دوره‌ی آموزشی راهنمایان گردشگری بودند.
خلیلی خاطرنشان كرد: وظیفه‌ی اصلی مدیران فنی بند "ب"، بازاریابی، برنامه‌ریزی و تدوین بسته‌های سفر داخلی و خارجی و وظیفه‌ی اصلی راهنمایان گردشگری اجرای میدانی اینگونه بسته‌های سفر تولید شده در دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی به عنوان کارگزاران سفر است.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب