جمعه 06 بهمن 1396
کد خبر: 2375
تعداد بازدید: 645

ایذه در غرفه اقامت‎گاه بو‎مگردی الیما در حال معرفی است

غرفه اقامت‎گاه بوم‎گردی الیما در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به معرفی این اقامت‎گاه و فرهنگ و سنن شهرستان ایذه پرداخته است.

در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران؛
 ایذه در غرفه اقامت‎گاه بو‎مگردی الیما در حال معرفی است

غرفه اقامت‎گاه بوم‎گردی الیما در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، به معرفی این اقامت‎گاه و فرهنگ و سنن شهرستان ایذه پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، سعید شیخ مسئول غرفه اقامت‎گاه بوم‎گردی "الیما" درخصوص حضور این عرفه در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وایسته تهران عنوان کرد: اقامت‎گاه بوم‎گردی "الیما" پس از گذشت یک سال از فعالیت رسمی، برای نخستین بار حضور در این نمایشگاه را تجربه کرد.

او درخصوص خدمات این غرفه اظهار داشت: در این غرفه برای گردشگران و علاقمندان به حوزه گردشگری بروشورهایی را با مضمون معرفی شهرستان 3200 ساله ایذه و اقامت‎گاه بوم‎گردی الیما آماده کردیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم هم مواجه شد.

مسئول غرفه اقامت‎گاه بوم‎گردی "الیما" در نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، استقبال مردم از این غرفه را بی‎نظیر توصیف کرد و افزود: پیش‎بینی نمی‎کردیم چنین استقبال خوبی از غرفه شود و این تعداد مخاطب را جذب کنیم و بتوانیم استان خوزستان و شهرستان ایذه را در حوزه گردشگری تا این اندازه معرفی کنیم.

او بیان کرد: بیشتر مراجعه‎کنندگان به غرفه خواستار آشنایی با نوع فرهنگ، آداب و رسوم منطقه هستند که ما برای آن‎ها بروشورهایی در این زمینه طراحی کرده‎ایم و اطلاعات کامل را نیز به صورت شفاهی به آن‎ها ارائه می‎دهیم.

شیخ، شهرستان ایذه را دارای ظرفیت بسیار بالا در زمینه مردم‎شناسی دانست و گفت: علاوه بر این، وجود ظرفیت‎هایی همچون تاریخ و طبیعت‎ نیز، از ایذه شهرستانی پرظرفیت در حوزه گردشگری ساخته است.

او در ادامه با اشاره به ظرفیت‎های ناریخی شهرستان گفت: ایذه به عنوان بزرگترین موزه سنگی روباز دنیا شناخته شده است .

مسئول غرفه اقامت‎گاه بوم‎گردی الیما در ادامه به ظرفیت‎های طبیعت‎گردی شهرستان اشاره کرد و از دشت سوسن، آبشار شیوند و جنگل‎های بلوط فراوان به عنوان نمونه‌هایی از مکان‎های طبیعت‎گردی ایذه نام برد.

او درباره کیفیت این دوره از نمایشگاه تصریح کرد: ما پیش از این تجربه حضور در این نمایشگاه را نداشتیم و  برای اولین حضورمان، احساس خوبی نسبت به رویداد و کیفیت آن داشتیم و قطعا این دوره از نمایشگاه نیز تجربه خوبی برای ما رقم خواهد زد تا بتوانیم در دوره‎های بعدی برای معرفی استان و شهرستان ایذه، قوی‎تر و موثرتر اقدام کنیم.

گفتنی است؛ یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران تا امشب (ششم بهمن 96) ادامه خواهد داشت.



{{{block-61}}}
{{{block-22}}}
{{{block-63}}}