آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
یک شنبه 05 فروردین 1397
کد خبر: 2495
تعداد بازدید: 665

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور وارد اهواز شد

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور به منظور بازدید از نحوه ارائه خدمات سفر در خوزستان دقایقی پیش با استقبال مدیر کل میراث فرهنگی استان وارد فرودگاه اهواز شد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور وارد اهواز شد

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور  به منظور بازدید از نحوه ارائه خدمات سفر در خوزستان  دقایقی پیش با استقبال مدیر کل میراث فرهنگی استان وارد فرودگاه اهواز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، محمد محب خدایی امروز یکشنبه ۵ فروردین ۹۷ با هدف بازدید از نحوه ارائه خدمات سفر به مسافران نوروزی به استان خوزستان سفر کرد.
معاون گردشگری کشور امروز و فردا در استان خوزستان از شهرهای مختلف بازدید و نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی را بررسی خواهد کرد.

محب خدایی ابتدا برای بازدید از شهر تاریخی گندی شاپور و همچنین حضور در جشنواره سیر به شهرستان دزفول و پس از آن از اولین اثر ثبت جهانی کشور یعنی چغازنبیل بازدید خواهد کرد.


محب خدایی همچنین طی امروز و فردا بازدید از برخی از دیگر برنامه ها نظیر جشنواره بستنی ملاثانی، نوروزگاه اهواز و بازدید از  شهرستان های آبادان و خرمشهر و نحوه خدمت رسانی در این مناطق را در برنامه کاری خود خواهد داشت.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب