آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 22 فروردین 1397
کد خبر: 2534
تعداد بازدید: 585

در زمستان 96 صورت گرفت؛

پرداخت بیش از 70 فقره تسهیلات کم‌بهره برای صنایع دستی لالی

رئیس میراث فرهنگی لالی با بیان اینکه در شهرستان لالی تنها در سه ماه پایانی سال 96 بیش از 70 فقره تسهیلات کم بهره برای صنایع دستی پرداخت شد، افزود: این شهرستان، رده نخست را در استان خوزستان در بخش پرداخت تسهیلات در حوزه صنایع دستی کسب نمود.

در زمستان 96 صورت گرفت؛
پرداخت بیش از 70 فقره تسهیلات کم بهره برای صنایع دستی لالی

رئیس میراث فرهنگی لالی با بیان اینکه در شهرستان لالی  تنها در سه ماه پایانی سال 96 بیش از 70 فقره تسهیلات کم بهره برای صنایع دستی پرداخت شد، افزود: این شهرستان، رده نخست را در استان خوزستان در بخش پرداخت تسهیلات در حوزه صنایع دستی کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، کوروش هاشمی امروز چهارشنبه 22 فروردین‎ماه 97 با بیان این‎که توسعه صنایع دستی همواره محرکی ارزشمند برای توسعه اشتغال است افزود: در این راستا، اداره میراث فرهنگی شهرستان لالی طی سه ماه آخر سال 96 با پرداخت بیش از 70 فقره تسهیلات ده میلیونی کم‎بهره در بخش‎های روستائی و شهری استان خوزستان در ردیف نخست حمایت از مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی قرار گرفت.

وی با اشاره به این‎که کلیه تسهیلات پس از ظرفیت‎سنجی و صدور مجوزهای لازم و بر اساس رعایت ضوابط میراث فرهنگی صورت گرفته بیان کرد: در آغاز سال 97 چهار کارگاه تولید صنایع دستی شهرستان در راستای حمایت گسترده از بخش تولید، در مجموع بالغ بر هشت میلیارد ریال تسهیلات دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی لالی یادآور شد: برای این کارگاه‎ها مجوزهای لازم صادر و تسهیلات آنها  تصویب نهایی شد و در حال انجام تشریفات بانکی هستند.

او در پایان خاطرنشان کرد: 60 درصد تسهیلات در بخش روستایی و 40 درصد در مرکز شهر اختصاص یافت.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب