آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
سه شنبه 04 اردیبهشت 1397
کد خبر: 2547
تعداد بازدید: 893

دوره آموزش گردشگری هتلداری در اهواز برپا است

مسئول آموزش گردشگری خوزستان از برپایی دوره آموزش گردشگری هتلداری در شهرستان اهواز خبر داد.

دوره آموزش گردشگری هتلداری در اهواز برپا است
 
مسئول آموزش گردشگری خوزستان از برپایی دوره آموزش گردشگری هتلداری در شهرستان اهواز خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، افسانه زمانی امروز سه‎شنبه، چهارم اردیبهشت‎ماه 97 با اعلام این خبر گفت: این کلاس آموزشی به صورت رایگان و با هدف آشنایی هرچه بیشتر پرسنل‎ هتل‎ها و مکان‎های اقامتی ـ پذیرایی استان با مدیریت، خانه‎داری و فرانت‎آفیس (پذیره) در حال برگزاری است.
 
او با بیان این‎که شرکت در این دوره برای عموم آزاد است افزود: علاوه بر پرسنل هتل‎ها و مکان‎های اقامتی ـ پذیرایی، هر فردی که به هر نحوی با صنعت گردشگری در ارتباط است می‎تواند در صورت تمایل در این دوره‎ها که شرکت کند.
 
مسئول آموزش گردشگری خوزستان با اشاره به این‎که این دوره آموزشی در روزهای آتی تا پایان دوره نیز همچنان پذیرای علاقه‎مندان به گردشگری و هتلداری است افزود: افراد همچنان می‎توانند برای شرکت در جلسات باقی‎مانده از طریق شماره تلفن‎های 09163210043 و 09127146293 نسبت به ثبت‎نام در این دوره آموزشی اقدام کنند.
 
او تأکید کرد: ظرفیت کلاس در هر روز از برگزاری دوره 100 نفر می‎باشد و علاقه‎مندان از سراسر استان می‎توانند در این کلاس شرکت کنند.
 
زمانی با بیان این‎که امروز (چهارم اردیبهشت‎ماه 97) نخستین جلسه از این کلاس آموزشی برگزار شد اضافه کرد: این دوره به صورت رایگان به مدت هشت جلسه هر روز از ساعت 10 تا 15 در میدان راه‎آهن، تالار رستوران شمشیری برگزار خواهد شد.
 
او با اشاره به این‎که دوره آموزش گردشگری هتلداری توسط اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان و با همکاری شرکت آموزش، مشاوره و برنامه‎ریزی گردشگری و هتلداری " گردشگر پایدار رایان خوزستان" در حال برگزاری است خاطرنشان کرد: در انتها نیز گواهی حضور در دوره با مهر و امضای مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان برای شرکت‎کنندگان صادر خواهد شد.  
 
درخور ذکر است در حال حاضر  39 هتل، 5 هتل آپارتمان و 22 مهمان‌پذیر در سطح استان خوزستان دایر هستند.

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب