آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 30 فروردین 1403
یک شنبه 18 آذر 1397
کد خبر: 2767
تعداد بازدید: 93

برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان شوش

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش با اشاره به این‎که عمده دغدغه‎های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان است، از برخورد قاطع با این تورها با همکاری اداره اماکن خبر داد.

برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان شوش

 

 

 

 

 

 

 

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش با اشاره به این‎که عمده دغدغههای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان است، از برخورد قاطع با این تورها با همکاری اداره اماکن خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، رضا چنانی امروز شنبه 17 آذرماه 97 با بیان این‎که توسعه بخش گردشگری با همکاری دفاتر خدمات مسافرتی ـ گردشگری و همچنین دستگاهها و ارگانهای زیربط در سطح شهرستان شوش از اهداف مهم اداره میراث فرهنگی شوش است افزود: با گسترش این بخش می‎توان شاهد رونق اقتصادی در سطح شهرستان بود

 

او ادامه داد: پیرو جلسهای که 22 آبان‎ماه 97 برای نخستین بار در محل اداره میراث فرهنگی با مدیران و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برپا شد، مقرر گردید تورهای رایگان و ارزانقیمت با حمایت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شوش و این دفاتر به منظور آشنایی شهروندان، ادارات، ارگانها، سازمانها و ...  برگزار شوند.

 

سرپرست اداره میراث فرهنگی شوش، عمده دغدغههای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری را وجود تورهای غیرمجاز در سطح شهرستان و همچنین نبود لیدر متخصص عنوان کرد و افزود: اداره میراث فرهنگی شهرستان شوش هیچگونه مسئولیتی در قبال تورهای غیرمجاز ندارد و از راه واحد حقوقی این اداره شکوائیهای در این‎باره تقدیم دادگستری شهرستان شوش خواهد شد.

 

وی در خصوص برگزاری تورهای غیرمجاز توسط دفاتر غیررسمی و افراد بیان کرد: چنان‎چه این تورها دارای مجوز نباشند، اداره اماکن پس از درخواست از مقام قضایی و ارائه مستندات و در صورت مشهود شدن فعالیت غیرمجاز، با متولیان این تورها برخورد قاطع خواهد کرد.

چنانی در پایان از ادارات، ارگانها، نهادها و سازمانهای سطح شهرستان شوش خواست تا با اداره میراث فرهنگی شهرستان و نیز مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ـ گردشگری همکاری لازم را در راستای موضوع گردشگری و خدمات مسافرتی داشته باشند.

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب