آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
دوشنبه 19 آذر 1397
کد خبر: 2772
تعداد بازدید: 158

حضور فعال گردشگری خوزستان در نشست توان‎افزایی سازمان‎های غیردولتی میراث فرهنگی در همدان

نشست تخصصی توان‎افزایی سازمان‎های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور نماینده خوزستان در همدان برگزار شد.

حضور فعال گردشگری خوزستان در نشست توان‎افزایی سازمان‎های غیردولتی میراث فرهنگی در همدان

 

 

 

 

 

 

 

 

نشست تخصصی توانافزایی سازمانهای غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور نماینده خوزستان در همدان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، پیمان نبهانی سرپرست معاونت گردشگری این اداره‎کل امروز دوشنبه 19 آذرماه 97 اظهار داشت: نشست تخصصی توانافزایی سازمانهای غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به میزبانی شهر همدان و باحضور فعالان گردشگری و مسئولان استانی برگزار شد.

 

او ادامه داد: این نشست بامشارکت فعالان شش استان خوزستان، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه و مرکزی طی دو روز ادامه داشت.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان افزود: در این نشست الهام ضمدی فعال گردشگری و مدیر موسسه زیگورات شوش به عنوان نماینده خوزستان به بیان یک تجربه عملی و فرهنگسازی به منظور راهاندازی اقامتگاه بومگردی در روستای "خماط" با تکیه بر ظرفیت انجمنهای مردمنهاد پرداخت که مورد استقبال حاضران در نشست قرار گرفت.

 

در پایان این نشست، درخصوص سازوکارهایی به منظور رونق گردشگری پایدار بدون آسیب به محیط زیست و نیز استفاده از افراد متخصص در حوزه گردشگری به هدف راهاندازی مؤسسات و پروژههای گردشگری و بهرهبرداری از آن‎ها پیشنویس قطعنامهای تدوین شد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب