آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
سه شنبه 27 آذر 1397
کد خبر: 2793
تعداد بازدید: 1972

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب شد.

طی مراسمی با حضورمهندس موسوی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان ، معاونین و مدیران این اداره کل از تلاشهای جناب سرهنگ بهداروند فرماندهی پیشین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان تقدیرو تشکر و جناب سرهنگ رامین مکناوی به عنوان فرماندهی جدید یگان حفاظت معارفه شد.

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در مراسمی با حضورمهندس موسوی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان ، معاونین و مدیران این اداره کل از تلاشهای جناب سرهنگ بهداروند فرماندهی پیشین یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان تقدیرو تشکر و جناب سرهنگ رامین مکناوی به عنوان فرماندهی جدید یگان حفاظت معارفه شد.

 

طی حکمی از سوی سرتیپ دوم پاسدار امیر رحمت الهی فرماندهی یگان حفاظت سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، جناب سرهنگ رامین مکناوی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان منصوب شد.

دراین حکم آمده است:

جناب سرهنگ رامین مکناوی

نظر به تعهد و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم شما را به مدت یکسال به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با رعایت سلسله مراتب این فرماندهی،ضمن تعامل موثر با مدیرکل،مراجع قضایی، انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط استانی و با بهره گیری از منابع انسانی و فناوری نوین با درایت و هوشیاری، همراه با دقت، سرعت و صحت عمل به هدایت امور پرداخنه و در راستای صیانت و پاسداری از مواریث تاریخی فرهنگی کشور و پیش گیری از وقوع جرایم در این حوزه، با اتخاذ تدابیر شایسته و اجرای طرح های حفاظتی اطمینان بخش موفق و موید باشید.

توفیقات بیش از پیش شما را در ذیل به اهداف مورد انتظار از درگاه حضرت حق خواستارم.

 

 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب