آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
دوشنبه 03 دی 1397
کد خبر: 2805
تعداد بازدید: 415

پنج میلیارد ریال به توسعه گردشگری در رگبه شادگان اختصاص یافت

سرپرست فرمانداری شادگان، گفت: پنج میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیر ساخت های گردشگری و ساماندهی اسکله گردشگری روستای رگبه شادگان اختصاص یافت.

پنج میلیارد ریال به توسعه گردشگری در رگبه شادگان اختصاص یافت

 

 

 

 

 

 

 

سعید حاجیان دوشنبه در جلسه کمیته گردشگری شهرستان شادگان تقویت زیر ساخت های گردشکری این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شادگان از ظرفیت بالایی در زمینه صنعت گردشگری بخصوص در بخش تالابگردی برخوردار است و با سرمایه کم می توان فرصت های شغلی مناسبی را در آن ایجاد کرد.
وی افزود:احداث ایستگاه گردشگری روستای رگبه در چهار فاز شناسایی مسیر، بهینه سازی مسیر دسترسی قایق های گردشگری به مسیر جزیره گردشگری ، لایروبی مسیر قایق ها و نصب علایم و تابلوهای راهنمایی گردشگران در مسیر گردشگری تالاب شادگان در روستای رگبه اجزا می شود.
حاجیان در بخش دیگری به ظرفیت های گردشگری آبی در روستای صلیحاویه و استعدادهای بالقوه موجود و موقعیت روستا در مسیر اتوبان آبادان - اهواز اشاره کرد و بیان داشت:با توجه به واقع شدن این روستا در مسیر کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی نیاز است تا طرح مطالعاتی دریاچه گردشگری روستای صلیحاویه به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان ارائه شود.
سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری منطقه در راستای توسعه اشتغال از بخش خصوصی خواست برای راه اندازی بندر تجاری و سایت گردشگری بندر شادگان همکاری کنند.
به گزارش ایرنا تالاب بین‌المللی شادگان در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع ‌است و در ایام نوروز میزبان شمار زیادی از گردشگران است.
در شهرستان شادگان 34 روستا به صورت مستقیم و غیر مستقیم با تالاب شادگان در ارتباط هستند که از این میان تنها 2 روستا در وسط تالاب واقع شده اند که به ونیز ایران معروف هستند.

 

منبع: ایرنا



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب