آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
یک شنبه 05 اسفند 1397
کد خبر: 2906
تعداد بازدید: 690

رکورد بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اهواز شکسته شد.

حجم بازدیدکنندگان از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خوزستان و دممین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اهواز به گونه ای بود که در همان ساعات اولیه 4 اسفندف کلیه پارکینگ های نمایشگاه و مسیرهای منتهی به محل برگزاری ای نمایشگاه مملو از جمعیت و علاقمندان به فرهنگ و هنر بود.

رکورد بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی

و دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اهواز شکسته شد.

 

 

 

 

 

 

 

حجم بازدیدکنندگان از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خوزستان و دممین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اهواز به گونه ای بود که در همان ساعات اولیه 4 اسفندماه کلیه پارکینگ های نمایشگاه و مسیرها و خیابان های منتهی به محل برگزاری ای نمایشگاه مملو از جمعیت و علاقمندان به فرهنگ و هنر بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان شب گذشته 4 اسفندماه 1397،رکورد بازدید از نمایشگاه های صنایع دستی شکسته شد، استقبال گسترده مردمی به نحوی بود که کلیه پارکینگ های نمایشگاه و مسیرهای منتهی به نمایشگاه بین المللی اهواز تنها ساعاتی پس از شروع کار نمایشگاه و جشنواره ملی اقوام ایرانی مملو از جمعیت بود.

استاندار خوزستان. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان و جمعی از مدیران استان در شب پایانی این رویداد از نمایشگاه و جشنواره بازدید بعمل آوردند و از نزدیک شاهد اجرای برنامه های فرهنگی و هنری 15 استان قرار گرفته و از غرفه های هنرمندان صنایع دستی منتخب کشور نیز دیدن کردند..

علی رغم اینکه ساعات کاری نمایشگاه از ساعت 16 لغایت 22 اعلام شده بود از پیش از ساعات برگزاری و تا دقایقی پس از بامداد 5 اسفندماه علاقمندان و شهروندان محترم اهوازی در محل نمایشگاه مذکور حضور داشتند.

استقبال گسترده مردمی از نمایشگاه صنایع دستی و شب های فرهنگی دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی باعث شد که زمان بازدید 2 ساعت دیگر تمدید شود.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران-خوزستان و دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی به همت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان بمدت 4 شب از تاریخ 1 تا 4 اسفندماه در محل نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار شد. 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب