آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
یک شنبه 26 اسفند 1397
کد خبر: 2953
تعداد بازدید: 796

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری «خورشید سیر خوزستان» تعلیق شد

براساس تصمیم کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان، دفتر خدمات مسافرتی وگردشگری "خورشید سیر خوزستان" به‌دلیل رعایت نکردن برخی از قوانین مرتبط به حالت تعلیق درآمد.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، باتوجه به تخلفات آئین‎نامه‎ای، عدم رفع نواقص و عدم توجه به تذکرات و اخطارهای مکرر میراث فرهنگی استان، مجوز فعالیت بند "ب" این دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری با مدیریت آزیتا بیژنی در آستانه نوروز به مدت سه ماه تعلیق شد. 

تعلیق مجوز فعالیت بند "ب" دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "خورشید سیر خوزستان" به استناد ماده 31 آئین‏نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاترخدمات مسافرت هوایی، سیاحتی وزیارتی کشور مصوب هیأت وزیران در 27 خردادماه 1380 انجام شده است و به دلایلی چون تعطیلی محل فعالیت دفتر بدون هماهنگی با اداره‎کل میراث فرهنگی، عدم تمدید پروانه بهره‎برداری بند (ب)، عدم ارائه گزارش عملکرد ماهانه، عدم ارائه اجاره نامه محضری و عدم ثبت اطلاعات دفتر در بخش خوداظهاری سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است. 

همچنین به استناد ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیئت‌ وزیران دفتر تعلیق‎شده موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کند و طبق دستورالعمل‌های مراجع ذی‌ربط به تعهدات قبلی عمل کند و نواقص مذکور را حداکثر در مدت زمان یادشده رفع نماید.

گفتنی است در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می‌شود و شرکت‌های خدمات مسافرتی که مجوز بند (ب) آن‌ها لغو می‎شود، دیگر مجاز به ادامه فعالیت در حوزه گردشگری و بند (ب) نیستند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب