آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
جمعه 02 فروردین 1398
کد خبر: 2966
تعداد بازدید: 440

1.2 میلیون گردشگر طی چهار روز از خوزستان بازدید کردند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: یک میلیون و 259 هزار و 53 نفر از 27 اسفند 97 تا یکم فروردین 98 از استان خوزستان بازدید کردند.

 

 

غلام شجاعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد بازدید کننده 614 هزار و 700 نفر در هتلها، مهمانسراها، کمپهای شهرداری ، مدارس و سایر مکانهای اقامتی در شهرهای مختلف استان اقامت داشته اند.
وی افزود: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای موج اول سفرهای نوروزی قرار داریم عمده مسافران در آستانه یا در مسیر ورود به استان هستند ، تاکنون در ورودی اندیمشک، دزفول و شوش به استان بیشترین میزان مسافران نوروزی را داشته ایم.
معاون گردشگری اداره کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: دو شهرستان آبادان و خرمشهر نیز نسبت به دیگر شهرهای استان مسافران نوروزی قابل توجهی داشته اند.
وی افزود: انتظار می رود طی روزهای آینده مسافران نوروزی بیشتر شود.
شجاعی بااشاره به بارندگی طی روزهای آینده بیان کرد: تدابیر لازم و کمپهای مورد نیاز برای اسکان و پذیرایی با همکاری شهرداری ها در سطح همه شهرستان ها در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در شهر اهواز نیز مدارس، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز با وجود سه سوله بزرگ علاوه بر سالن‌های دیگر در سطح شهر آماده اسکان مسافران هستند. 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب