آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
یک شنبه 12 خرداد 1398
کد خبر: 3067
تعداد بازدید: 342

شرکت خدمات مسافرتی فریدگشت جنوب در اهواز تعلیق شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خوزستان از تعليق مجوز فعاليت بند "ب" یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز برای مدت یک ماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان غلام شجاعی امروز یکشنبه 12 خردادماه 98 اظهار داشت: عدم تمدید پروانه‌ بهره‎برداری بند«ب»، عدم معرفی مدیر فنی بند«ب» واجد شرایط،  عدم تغییر ضمانت نامه‌ بانکی حسن انجام کار دفاتر به مبلغ پانصدمیلیون ریال، عدم ثبت اطلاعات شرکت در بخش خوداظهاری سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و عدم ارائه گزارش عملکرد فعالیت شرکت را از دلايل اين تعليق اعلام كرد. 
 
او افزود: بر این اساس، پيرو رأی صادره در کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و به استناد ماده 31 آئین‎نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور مجوز فعاليت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری "فریدگشت جنوب" به مدیرعاملی فائیزه منشیدی  به مدت یک ماه تعليق شد. 
 
سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: اين شرکت موظف است طبق ماده 19 آئين‎نامه نظارت بر تاسيس و فعاليت دفاتر خدمات مسافرتي در زمان تعليق از قبول تعهدهاي جديد و تبليغات در زمينه اجرای تور خودداری نموده و طبق دستورالعمل‎های مراجع ذيربط به تعهدات قبلی عمل كند. در صورت عدم رعايت اين موارد، مجوز فعاليت شركت خاطی به تشخيص مرجع قانونی لغو خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: براساس آیین‎نامه‎های نظارت بر فعالیت شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری دفاتری که در خدمات‎رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران دارای ضعف و یا نواقصی بوده درمرحله نخست با اخطار کتبی و درصورت عدم توجه فعالیت آن ها به صورت تعلیق درخواهد آمد و چنانچه رعایت قوانین و مقررات و تذکرات ازسوی آن شرکت نادیده گرفته شود مجوز فعالیت لغو می‎شود.
 
133 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در خوزستان وجود دارند كه از این تعداد 75 عدد در اهواز مستقر هستند. 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب