آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
دوشنبه 20 خرداد 1398
کد خبر: 3075
تعداد بازدید: 1070

سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، احمدرضا حسینی‎بروجنی به عنوان سرپرست معاونت میراث فرهنگی خوزستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مراسم تودیع و معارفه معاون میراث فرهنگی خوزستان ظهر امروز دوشنبه 20 خردادماه 98 برگزار شد که طی آن احمدرضا حسینیبروجنی به عنوان سرپرست این معاونت انتخاب و جایگزین محمدحسین ارسطوزاده معاون پیشین شد که هفته قبل به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر برگزیده شده بود.

 

سیدحکمت‎اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در این مراسم که در محل ادارهکل میراث فرهنگی خوزستان برگزار شد در ابتدا با تبریک روز جهانی صنایع دستی اظهار کرد: استان خوزستان دارای ظرفیت‎های ویژه‎ای در حوزه صنایع دستی است که می‎توان با ایجاد بازارچه‎های مرزی و حضور پررنگ در نمایشگا‎ه‎های درون و برون‎کشوری در راستای رونق و توسعه آن در استان کوشید.

 

او در ادامه با اشاره به انتخاب سرپرست جدید معاونت میراث فرهنگی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این معاونت را یکی از حساس‎ترین بخش‎های اداره‎کل استان برشمرد و افزود: سوابق درخشان آقای ارسطوزاده ( معاون سابق) در میراث فرهنگی استان خوزستان باعث شد که وی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر منصوب شود و لذا نیاز بود تا جایگزینی برای پست معاون میراث فرهنگی تعیین شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: طی روزهای گذشته گزینه‎های بسیاری را چه از درون دستگاه و چه از بیرون از دستگاه برای این سمت مدنظر قراردادیم و آن‎ها را بررسی کردیم که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که گزینه‎ای که جزو نیروهای داخلی این اداره‎کل باشد بسیار برای دستگاه مؤثرتر خواهد بود.

 

وی افزود: بر همین اساس این سمت را به آقای احمدرضا حسینی‎بروجنی که از نیروها و کارشناسان مجرب و پرسابقه اداره‎کل میراث فرهنگی استان است پیشنهاد دادیم که خوشبختانه وی نیز پذیرفت و امروز تصمیم گرفتیم تا به صورت رسمی سکان معاونت میراث فرهنگی استان را به او بسپاریم.

 

موسوی عنوان کرد: آقای حسینی با بیش از 17 سال سابقه ارتباط خوبی با مجموعه همکاران دارد و از طرفی آشنایی کاملی نیز با آثار تاریخی و ثبتی سطح استان دارد و ما امیدواریم وی باتوجه به سابقه فرآوان کاری خود در معاونت میراث فرهنگی بتواند با کمک همکاران خود مسئولیت سنگین معاونت را به دوش بکشد.

 

 

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب