آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
جمعه 04 مرداد 1398
کد خبر: 3140
تعداد بازدید: 738

حضور هنرمند صنایع دستی خوزستان در نمایشگاه سراسری خراسان رضوی

معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از حضور صنعتگر صنایع دستی استان در دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، شکراله قاسمی امروز جمعه چهارم مردادماه 98 اظهار داشت: این نمایشگاه شب گذشته سوم مردادماه 98 با حضور دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در محل سالن عطار نمایشگاه بین‎المللی در مشهد گشایش یافت.
 
او با بیان این‎که در این نمایشگاه هنرمندان 30 استان و 28 شهرستان خراسان رضوی در قالب 188غرفه در فضایی به مساحت 2هزار و 200مترمربع هنرهای دستی و سنتی خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده‎اند افزود: ندا نعیمی‎راد هنرمند رشته جاجیم‎بافی نیز به نمایندگی از استان خوزستان در این نمایشگاه حضور دارد و به عرضه محصولات خود می‎پردازد.
 
معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: همچنین 250 شرکت فعال در حوزه صنایع دستی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی با اشاره به این‎که صنایع دستی شهرها و استان‎ها و نیز برپایی چادر عشایری از جمله محورهای دهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی مشهد است افزود: غرفه جاجیم‎بافی استان خوزستان تا هفتم مردادماه جاری هر شب از ساعت 17 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است. 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب