آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
پنج شنبه 10 مرداد 1398
کد خبر: 3155
تعداد بازدید: 1284

حضور ''فعال گردشگری'' خوزستان در کارگاه توانمندسازی سازمان‎های مردم‎نهاد در تعامل با سازمان ملل متحد

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: به دعوت دفتر امور مجامع و تشکل‎های سازمان میراث فرهنگی، یک فعال گردشگری خوزستان در دوره توانمندسازی سازمانهای مردم نهاد در تعامل با سازمان ملل با هدف آموزش زنان و سازمان ملل متحد ،کسب مقام مشورتی برای سازمانهای مردم نهاد در تهران حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، پیمان نبهانی در این خصوص اظهار داشت: این کارگاه توسط دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تهران، انجمن نقش جاوید و صندوق جمعیت ملل متحد و با حضور خانم قائم مقامی کتابدار سازمان ملل متحد در تهران، مهندس تاجیک مدیر کل دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، مهندس میرزایی رییس اداره امور مجامع سازمان میراث فرهنگی کشور و 60 تشکل مردم نهاد از سراسر کشور در سختمان سازمان ملل در تهران برگزار شد.
 
او با بیان این‎که خانم جودان از کشور تونس نیز به عنوان مدرس در این دوره حضور داشت افزود: الهام ضمدی مدیر انجمن میراث فرهنگی زیگورات نیز به نمایندگی از تشکل های مردم نهاد استان خوزستان در این دوره حضور داشت.
 
معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان افزود: دعوت از این فعال به واسطه فعالیتهای وی درکنار دیگر تشکل های استان در دوران سیل صورت گرفت.
 
 
۱۰ مردادماه ۱۳۹۸ 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب