آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
یک شنبه 20 مرداد 1398
کد خبر: 3169
تعداد بازدید: 677

2 صنعتگر خوزستانی در نمایشگاه منطقه‎ای صنایع دستی ایلام

‍ معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از عرضه محصولات دو هنرمند صنایع دستی خوزستان در اولین نمایشگاه منطقه‎ای صنایع دستی ایلام خبر داد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، شکرالله قاسمی امروز یکشنبه 20 مردادماه 98 با اعلام این خبر افزود: نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی و سوغات محلی با حضور ۱۰ استان کشور از جمله خوزستان از ۲۰ تا ۲۵ مردادماه جاری ، از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل پارک تفریحی چغاسبز شهر ایلام برگزار می‎شود.
 
او با بیان این‎که در این نمایشگاه، هنرمندان صنایع دستی از استان‎های ایلام، همدان، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، خوزستان، گلستان، لرستان، خراسان  رضوی، بندرعباس و چهارمحال و بختیاری در قالب ۵۰ غرفه در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی هر استان و آشنایی بیشتر مردم استان ایلام با صنایع دستی سایر استان‎ها، حضور خواهند داشت گفت: افروز اسمعیل‎وندی از شهرستان ایذه در رشته گلیم‎بافی و لیلا شیخی‎حسین‎وند از شهرستان دزفول در رشته کپوبافی نیز به نمایندگی از اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان با برپایی غرفه به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه خواهند پرداخت. 
 
معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: محصولات ارائه‎شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به مشتریان عرضه خواهد شد .
 
98/05/20 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب