آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 24 مرداد 1398
کد خبر: 3174
تعداد بازدید: 908

تخصیص اعتبار برای ایمن سازی شناگاه ها و تفرجگاه های خوزستان

استاندار خوزستان گفت: در خصوص تفرجگاه ها و افزایش صنعت توریسم و شناگاه های استان و ایمن سازی آن ها اعتباری اختصاص دادیم و انشاالله برای شهرهای شوشتر، دزفول و چند شهر دیگر در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانیم از فضای توریستی و تفرجگاه‌ها استفاده کنیم و در عین حال کمترین خطر را برای این مکان ها داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز چهارشنبه 23 مردادماه در نشست شورای اجتماعی استان گفت: سرمایه های اجتماعی همدلی، همبستگی و مشارکت های اجتماعی رمز بقا و تقویت هر جامعه‌ای است و مواردی چون مساحت، جمعیت و حتی منابع خدادادی در وهله بعدی قرار دارند.

استاندار خوزستان افزود: رویکرد ما در استان بر تقویت و انسجام اجتماعی ست و از این بابت تعداد سازمان های مردم نهاد در طول سه سال گذشته بیش از دو و نیم برابر شده است و این به معنی احترام به افکار عمومی و مشارکت آنها در مسائل اجتماعی استان است.

شریعتی یادآور شد: نقش سمن ها در سیل امسال خوزستان بر کسی پوشیده نیست و بیش از ۱۰۰ تشکل در این زمینه فعال بودند و به ما کمک کردند تا بتوانیم بر مشکلات سیل فائق آییم و این بحران را بهتر مدیریت کنیم و این موارد مبتنی بر سیاست گذاری ای است که در شورای اجتماعی و فرهنگی استان می شود.

 

برنامه ریزی برای ایجاد شرایط کسب و کار برای زندانیان

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین تصمیم گرفتیم با مداخله در اداره کل زندان ها و ایجاد شرایط کار و کسب درآمد برای زندانیان آسیب های اجتماعی در این بخش را کاهش دهیم و در سال ۹۸ نیز چنین برنامه‌ای داریم و برای این کار اعتبار لازم را تخصیص خواهیم داد.

شریعتی ادامه داد: در عین حال گسترش ورزش در این محیط جزو دستور کارهای ماست و انشاالله این فضا بهبود یابد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در خصوص تفرجگاه ها و افزایش صنعت توریسم و شناگاه های استان و ایمن سازی آن ها اعتباری اختصاص دادیم و انشاالله برای شهرهای شوشتر، دزفول و چند شهر دیگر در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانیم از فضای توریستی و تفرجگاه‌ها استفاده کنیم و در عین حال کمترین خطر را برای این مکان ها داشته باشیم.

شریعتی گفت: تقویت آموزش و پرورش و ادامه مسیر کمک به آموزش و پرورش با توجه به نتایج خیلی خوبی هم که امسال در کنکور کسب کردیم در دستور کار ما است و مواردی چون کمک به بازماندگان از تحصیل، بورس تحصیلی، پیش دبستانی و کلاس های کنکور تداوم خواهد داشت و اعتبارات لازم را پیش‌بینی می‌کنیم تا بتوانیم از این طریق هم به توسعه استان و هم به انسجام و همدلی اجتماعی و اعتماد بین ملت و دولت کمک کرده و آن را افزایش دهیم.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب