آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 30 مرداد 1398
کد خبر: 3181
تعداد بازدید: 1603

پیام تبریک مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پی انتصاب سرپرست وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پیامی انتصاب دکترعلی اصغر مونسان را به سرپرستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مورخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، سیدحکمت اله موسوی مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان طی پیامی انتصاب دکتر مونسان را به سرپرستی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تبریک گفت.
 
 
در این پیام آمده است:
سرزمین پرگهر ایران اسلامی در جای جای خود دارای ظرفیت غنی و ارزشمند میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است.
 
فرهنگ و هنر و مواریث فرهنگی سِتُرگ میهن عزیزمان به دست زنان و مردان صاحب دلی رقم خورده است که میراث دار واقعی این سرزمین پرگهرند.
 
 
برخود لازم میدانم ضمن سپاس از تلاش های گسترده و شبانه روزی، همچنین حمایت های بی دریغ حضرتعالی در زمان تصدی ریاست سازمان میراث فرهنگی تقدیر و تشکر کرده و بدین وسیله انتصاب شایسته شما را به عنوان سرپرست وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبریک عرض نمایم.
 
 
امید است با درایت حضرتعالی و همدلی و همراهی ملت شریف و فرهنگ دوست ایران،فعالین این حوزه، انجمن ها، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور شاهد بالندگی روز افزون این مجموعه فاخر باشیم.
 
 
 
سیدحکمت اله موسوی 
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب