آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
سه شنبه 12 شهریور 1398
کد خبر: 3210
تعداد بازدید: 523

تندیس غرفه ممتاز و ویژه نمایشگاه هفته دولت به اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان رسید

در آئین تقدیر از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این نمایشگاه شناخته شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، مراسم تجلیل از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان پیش از ظهر امروز سه‎شنبه 12 شهریورماه 98 با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، رضا قیصی‎پور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان، شهاب رزمی مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری خوزستان و مدیران دستگاه‎ها و سازمان‎های اجرایی حاضر در نمایشگاه در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

 

در این آئین از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های برگزیده در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی تجلیل شد که در این میان غرفه اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این دوره از نمایشگاه انتخاب شد و تندیس این بخش را از آن خود کرد.

 

همچنین استاندار خوزستان با اهدای لوحی به رسم یادبود از سیدحکمت‎اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به پاس تلاش‎های وی در راستای حضور فعال اداره‎کل میراث فرهنگی در این نمایشگاه تجلیل کرد.

 

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال از ششم تا نهم شهریورماه 98 در محل دائم نمایشگاه‎های بین‎المللی اهواز برپا شد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب