آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
شنبه 23 شهریور 1398
کد خبر: 3229
تعداد بازدید: 1481

ذیحساب اداره‎ کل میراث فرهنگی خوزستان معارفه شد

طی مراسمی باحضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین اداره‎کل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های علی پیل ‎بالا، فرزاد جنتی به عنوان ذیحساب اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، این مراسم ظهر امروز شنبه 23 شهریورماه 98 با حضور ادیب زرگانی معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین ادارهکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان، سیدحکمتاله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی استان و معاونان وی در محل اداره‎ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان برگزار شد.

 

در این نشست مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با تسلیت ایام محرم و آرزوی قبولی عزاداری‎های حاضران در جلسه عنوان کرد: یکی از محوریترین و اساسیترین کار مدیریت مالی و ذیحسابی قانونگرایی است و مهمترین نقش ذیحساب در بهبود کارایی دستگاههای اجرایی اولویتبندی و تخصیص منابع و جلوگیری از تضییع حقوق دولت میباشد.

 

او افزود: ذیحساب، نماینده دستگاه‎های مالی، کنترل‎کننده قوانین و اجراکننده ضوابط مالی مجموعه است.

 

همچنین جنتی، ذیحساب جدید اداره‎ کل میراث فرهنگی خوزستان نیز در این جلسه بیان کرد: نکته مهم همکاری دو سویه دستگاه‌های اجرایی و ذیحساب است که امیدوارم این همکاری دوسویه به بهترین شکل ایجاد شود و باتوجه به مشکلاتی که بیشتر دستگاه‌های اجرایی در تأمین منابع دارند، منابع مالی با برنامه‌ریزی بهتر و به صورت هدفمند هزینه شوند



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب