آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
یک شنبه 14 مهر 1398
کد خبر: 3285
تعداد بازدید: 547

مجوز فعالیت 2 دفتر و 2 شرکت خدمات مسافرتی در خوزستان ابطال شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: با رأی کمیسیون فنی نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی استان، پروانه فعالیت دو شرکت و دو دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان‎های اهواز و ایذه ابطال شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‎الملل اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، غلام شجاعی در این‎باره اظهار داشت: براساس این رأی، مجوز فعالیت بند "ب" شرکت‎های خدمات مسافرتی و گردشگری "جهان رهیاب" به مدیرعاملی مسعود میاحی و "فریدگشت جنوب" به مدیرعاملی فائیزه منشیدی در شهرستان اهواز و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری "خورشیدسیر خوزستان" به مدیریت آزیتا بیژنی در شهرستان اهواز و "ایرانیان" به مدیریت فرهاد سعیدیان در شهرستان ایذه باطل شده است. 

او با بیان این‎که ابطال مجوز این واحدها به دلیل تخلف‎های متعدد انجام شده است افزود: نظر به این‎که این دفاتر و شرکت‎ها نواقص و کاستی‎های اعلام‎‎شده را مطابق مفاد آئین‎نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور در مدت زمان تعلیق برطرف نکردند، حکم ابطال مجوز برای آن‎ها صادر شده است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآور شد: به موجب اين رأی، از اين پس فعاليت اين دفاتر و شرکت‎های خدمات مسافرتی در زمينه اخذ رواديد، تنظيم و انجام مسافرت گروهی داخلی و خارجی، ذخيره مكان و هرگونه خدمات ايرانگردی و جهانگردی غيرقانونی و تخلف محسوب می‎شود.

او با اشاره به این‎که ارج نهادن به دفاتری که به صورت منظم و قانونی و در راستای توسعه گردشگری استان قدم برمی‎دارند از جمله اهداف اصلی ما است گفت: دفاتر بخش مهمی از زنجیره توسعه گردشگری در استان هستند که لازم است بهره وری فعالیت آن‌ها در این راستا افزایش یابد.
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب