آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
جمعه 10 آبان 1398
کد خبر: 3335
تعداد بازدید: 1180

استاندار خوزستان:

پروژه گردشگری تمبی و مال آقا رو به اتمام است

استاندار خوزستان گفت: پروژه گردشگری تمبی و مال آقا در شهرستان باغملک پیشرفت خوبی داشته و رو به اتمام است.
 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز جمعه 10 آبان ماه همراه با جمعی از مسئولان از روند اجرایی پروژه گردشگری تمبی و مال آقا از توابع شهرستان باغملک بازدید کرد.
استاندار خوزستان در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: طرح مجتمع گردشگری تمبی و مال آقا از طرف استانداری در حال ساخت است و خوشبختانه پیشرفت خوبی داشته است.

شریعتی افزود: علی رغم استقبالی که مردم از این منطقه نمونه گردشگری دارند امکانات و زیرساخت‌های لازم در این منطقه فراهم نشده است که این مساله هم موجب بروز مشکلات برای مردم می شود و هم اینکه بالاخره گردشگران بایست معیشتی را برای اهالی منطقه ایجاد کنند.
استاندار خوزستان ادامه داد: از این رو ما یک منطقه نمونه گردشگری را در منطقه را در حال ساخت داریم البته این طرح مدتی متوقف بود اما اخیرا فعال شده و پشرفت خوبی داشته و رو به اتمام است.


شریعتی اظهار داشت: این منطقه ظرفیت کشاورزی، دامپروری و گردشگری مناسبی دارد و در بخش کشاورزی و دامپروری اقدامات خوبی انجام شده است اما در بخش گردشگری کار زیادی انجام نشده و عمدتا کارها به شکل سنتی انجام شده است.
استاندار خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر هم در حال افزایش مجتمع های گردشگری هستیم و هم مسائل بومگردی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حال رونق است تا بتوانیم به اشتغال و معیشت منطقه متناسب با اقلیم آن و در عین حال با حفظ منابع طبیعی و محیط زیست کمک نماییم.
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب