آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
جمعه 08 آذر 1398
کد خبر: 3372
تعداد بازدید: 927

با هدف شناسایی و معرفی کسب‌وکارهای نوآور

فراخوان شرکت در اولین یلدای گردشگری منتشر شد

فراخوان شناسایی کسب‌وکارهای نوآور در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با عنوان اولین یلدای گردشگری منتشر شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، رویداد شناسایی و معرفی کسب‌وکارهای نوآور در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اولین یلدای گردشگری، با مشارکت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برگزار خواهد شد.

براساس این فراخوان، 13 آذر آخرین فرصت متقاضیان برای تکمیل فرم فراخوان است، همچنین روز 16 آذر به برگزیدگان مرحله اول اطلاع داده می‌شود.

بر همین اساس روز 20 آذر ماه، زمان حضور برگزیدگان مرحله اول در مصاحبه حضوری در تهران خواهد بود و در نهایت 28 آذر ماه، رویداد یلدای گردشگری با حضور راویان برگزیده برای روایت قصه کسب و کار  است.

این رویداد به منظور تبیین و اشاعه نقش صنعت گردشگری در اشتغال‌زایی در سطح جهانی که از سیاست‌های کلان و مستمر دولت تدبیر و امید و نیز راهبردهای کلان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است، از ساعت 19تا 21 روز پنجشنبه 28 آذر ماه برگزار می‌شود.

همزمان با این رویداد، از کتاب داستان‌های گردشگری ایران که حاوی روایت 14 نفر از فعالان عرصه گردشگری در استان‌های مختلف است و با تلاش و همکاری 18 ماهه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان جهانی گردشگری به چاپ رسیده در مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران رونمایی می‌شود.

علاقه‌مندان در هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند برای تکمیل فرم آنلاین به این آدرس مراجعه کنند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب