آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 10 فروردین 1403
جمعه 13 دی 1398
کد خبر: 3437
تعداد بازدید: 562

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سیدحکمت اله موسوی،مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، در پی شهادت سردار جهادگر،محبوب و سراسر افتخار جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان پیامی صادر کردند.
 
در متن پیام سیدحکمت اله موسوی آمده است:  
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا.
 
 
سردار بزرگ جهاد،ایثار و مقاومت جهان اسلام آسمانی شد.
سالهای سال مجاهد مخلصانه و دلیرانه و شجاعانه در میدان های متعدد مبارزه با اشرار و آرزوی قلبی شهادت در راه خدا در حالی به سرانجام میرسد که خون مطهر سردار دلها، مالک اشتر زمان، در نبردی نابرابر از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، بر روی زمین ریخت.
 
این شهادت عظمی را به محضر و پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام‌معظم رهبری، آحاد ملت شریف ایران اسلامی، مردم شهیدپرور خوزستان، بویژه به خانواده ایشان و همرزمان آن سردار شهید تسلیت عرض می نمایم.
 
 
همانگونه که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشتند: برای شهید شدن، شهید بودن لازم است.
 
او که مصداق بارز شهید زنده بود و حتی لحظه ای برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و دفاع از ارزشهای اسلامی فرو گذار نبود و در زمان حیات با برکتش مصداق عینی و بنیانگذار خوش نامی از حرم اهل بیت(ع) بود و سربازان عزیزی را در این راه پرورش داد.
 
ملت شریف ایران، نام و یاد  شهید بزرگوار و صاحب مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدا و همرزمان او بالاخص مجاهد و مبارز جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ و گرامی خواهد داشت.
 
 
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.
 
 
 
سیدحکمت اله موسوی
۱۳ دی ماه ۱۳۹۸


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب