آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 28 فروردین 1403
شنبه 17 اسفند 1398
کد خبر: 3550
تعداد بازدید: 449

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تأکید کرد:

بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای معرفی جاذبه‌های استان

نشست معرفی رسانه خوزتوریسم، نخستین رسانه تخصصی در حوزه گردشگری و فرهنگی خوزستان باحضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در این اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، در این نشست که باحضور سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، زیبا راکی مشاور مدیرکل، ابوالفضل مهدی‌پور مدیر رسانه خوزتوریسم و جمعی از فعالان حوزه گردشگری برپا شد، ضمن معرفی رسانه خوزتوریسم، دستاوردهای این گروه رسانه‌ای در زمینه گردشگری و فرهنگی استان  خوزستان در طول  چند سال اخیر بیان شد.
 
در ادامه جلسه سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان ضمن قدرداتی و ابراز رضایت از دستاوردهای گروه رسانه‌ای خوزتوریسم، در مورد استفاده از فضای مجازی به عنوان فضایی پویا جهت معرفی جاذبه‌های استان و به تصویر کشیدن هنر، فرهنگ و تاریخ این خطه از کشور توضیحاتی ارائه کرد.
 
همچنین زیبا راکی مشاور مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان نیز با ابراز سپاس از تلاش‌های گروه رسانه‌ای خوزتوریسم  در انجام رسالت خطیر رسانه در مورد  آگاهی‌بخشی و نشر اخبار حوزه گردشگری و فرهنگی با سرلوحه قراردادن اصل حقیقت‌گویی و انتشار اخبار از منابع  موثق و  پرهیز از هرگونه جانبداری و یا غرض‌ورزی سخنانی ایراد کرد.
 
در پایان جلسه مدیر کل  میراث فرهنگی خوزستان  حمایت همه‌جانبه  از گروه رسانه‌ای خوزتوریسم در زمینه‌های مختلف از جمله حضور درنمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلف و... را اعلام کرد.
 
گفتنی است؛ گروه رسانه‌ای خوزتوریسم در طول مدت کوتاهی با کسب مجوزهای لازم به عنوان تنها رسانه تخصصی گردشگری و فرهنگی استان خوزستان معرفی و در جشنواره و نمایشگاه‌های مختلف استان و کشور شرکت و برای استان خوزستان افتخار آفرینی کرده است که از جمله آن می‌توان به حضور در جشنواره دزفول‌گرام و نیز انتخاب به عنوان رسانه برتر و مقام دوم جشنواره رسانه‌های دیجیتال کشور در سال ۹۸ اشاره کرد.
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب