آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: جمعه 31 فروردین 1403
شنبه 06 تیر 1394
کد خبر: 1270
تعداد بازدید: 1975

همایش ارتقای امنیت گردشگران خارجی برگزار می شود

همایش ارتقا امنیت گردشگران خارجی برگزار می شود






به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری خوزستان،معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از برگزاری همایش امنیت گردشگران خارجی در استان خوزستان خبر داد و گفت: این همایش یکروزه فردا در اهواز برگزار می شود.

محمدعلی خلیلی اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح امنیت گردشگران و بررسی چالش های موجود در این حوزه همایش یکروزه ارتقای امنیت گردشگران خارجی در استان خوزستان قرار است فردا در هتل پارس اهواز برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد امنیت برای حضور گردشگر در استان افزود: این همایش با اهداف ارتقای امنیت گردشگران خارجی، تقویت احساس امنیت در گردشگران خارجی و تامین امنیت مقاصد گردشگری استان برای نخستین بار در کشور در سطح خوزستان برگزار می شود.
 

دبیر اجرایی این همایش ساعت برگزاری را فردا ساعت16تا20 اعلام کرد و گفت: در این همایش که قرار است معاون امنیتی استانداری خوزستان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و رئیس اداره گذرنامه و اتباع خارجه استان سخنرانی کنند.

وی تقویت حوزه گردشگری را با ارتقای سطح امنیت همسو دانست و تاکید کرد: یکی از اصول زیربنایی توسعه صنعت گردشگری که در ارزآوری برای کشور نیز بسیار مفید است تقویت زیرساخت های امنیتی و فراهم کردن فرصتی امن برای تفریح و حضور گردشگران خارجی است که در این همایش به زوایای مختلف این مسئله توجه خواهد شد.









{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب