آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
دوشنبه 16 شهریور 1394
کد خبر: 1364
تعداد بازدید: 3000

بازدید کنندگان آثارنمایشگاه عکس خوزستان زیبا را داوری می کنند

بازدید کنندگان
آثارنمایشگاه عکس خوزستان زیبا را انتخاب می کنند

















مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: آثار موجود در نمایشگاه عکس خوزستان زیبا را بازدیدکنندگان نمایشگاه داوری می کنند.
 

سیدمحمد عبودزاده اظهار کرد: نمایشگاه خوزستان زیبا  با حضور دکتر نامورمطلق معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی کشور در اهواز افتتاح شده است تا روز18 شهریور ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود و بازدید برای عموم از این نمایشگاه آزاد است.


وی افزود: این نمایشگاه همه روزه از ساعت18 تا21 در محل موزه هنرهای معاصر ااهواز پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به هنرعکاسی و گردشگری خوزستان است.

عبودزاده با اشاره به نحوه داوری آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: بازدیدکنندگان با ثبت نظر خود در فرم های توزیع شده در محل نمایشگاه آثار برگزیده را انتخاب می کنند.

وی گفت: پس از جمع بندی دبیرخانه برگزاری نمایشگاه عکس خوزستان زیبا،کلیه آرای مخاطبین نمایشگاه به پنج نفر از برگزیدگان که از سوی مردم آثارشان انتخاب شود تندیس نمایشگاه و هدایایی اهدا می شود.

این نمایشگاه با رویکرد نگاهی به جاذبه های میراث فرهنگی،صنایع دستی،گردشگری،مردم شناسی،گردشگری صنعتی و نگاه زیباشناسی به استان خوزستان برگزار گردیده است.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب