آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
یک شنبه 04 بهمن 1394
کد خبر: 1487
تعداد بازدید: 3451

همکاری نزدیک میراث فرهنگی خوزستان و شهرداری اهواز

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در دیدار با شهردار کلان شهر اهواز بر همکاری نزدیک دو دستگاه تاکید کرد.




















مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در دیدار با شهردار کلان شهر اهواز بر همکاری نزدیک دو دستگاه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان؛ خسرو نشان مدیر کل میراث فرهنگی این اداره کل در جلسه مشترکی که با شهردار اهواز برگزار شد گفت: همکاری نزدیک میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شهرداری اهواز می تواند در بهبود شرایط در این شهر تاثیر مستقیم بگذارد.
وی افزود: می توان در حوزه های مشترک فعالیت هایی تعریف کرد تا با هم افزایی در راستای بهبود شرایط کاری گام های بلندی برداشته شود.
وی با اشاره به اهمیت حفظ آثار تاریخی در اهواز گفت: می توان با همکاری مشترک بین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری کلان شهر اهواز در حفظ و احیای آثار تاریخی و رونق گردشگری گام های موثری برداشت.
وی خاطر نشان کرد: تعریف بسته های سرمایه گذاری در اهواز در حوزه های مشترک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهره گیری از توان شهرداری اهواز می تواند باعث رونق سرمایه گذاری و بهبود شرایط خدمات رسانی به گردشگران شود.
وی افزود: می توان در راستای بهبود شرایط و راه اندازی پایگاه های اهواز شناسی اقدامات مشترکی انجام داد، میراث فرهنگی خوزستان آماده هرگونه همکاری با شهرداری اهواز است.
سیدخلف موسوی شهردار کلان شهر اهواز نیز در این نشست خاطر نشان کرد: شهرداری اهواز آماده همکاری و انعقاد تفاهم نامه های مشترک در حوزه های کاری با میراث فرهنگی خوزستان است.
وی افزود: تدوین بسته های سرمایه گذاری و بهبود شرایط در این حوزه از اهداف بالادستی شهرداری اهواز است که آماده هرگونه همکاری در این زمینه هستیم.
گفتنی است، در پایان مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم نامه های مشترکی در موضوعات مطروحه در این جلسه به امضای مشترک برسد و همکاری ها در این زمینه بیشتر شود.
 


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب