آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
دوشنبه 09 فروردین 1395
کد خبر: 1648
تعداد بازدید: 615

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از نمایشگاه صنایع دستی نورزی اهواز بازدید کرد

مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از نمایشگاه صنایع دستی نورزی اهواز بازدید کرد














مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از نمایشگاه ساحلی صنایع دستی اهواز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان، دکتر خسرو نشان از نمایشگاه ساحلی صنایع دستی اهواز که به مناسبت نوروز برپا شده است بازدید کرد.
در این دیدار صمیمی مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان را معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خوزستان و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز همراهی می کردند.
در این دیدار 2 ساعته مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از نزدیک با غرفه داران صنایع دستی اهواز دیدار کرد و از مصنوعات تولیدی که همگی از صنایع دستی خوزستان به شمار می آیند بازدید کرد.
وی ضمن تحسین این نمایشگاه بر حمایت از صنعتگران صنایع دستی خوزستان تاکید کرد و این نمایشگاه را آغازی برای حمایت ها از صنایع دستی استان دانست.
بر این اساس، نمایشگاه صنایع دستی اهواز تا روز 12 فروردین ماه درمحل جاده ساحلی اهواز، جنب کتابخانه مرکزی برپاست و گردشگران و مردم اهواز می توانند برای خرید از این نمایشگاه دیدن کنند.
گفتنی است، این نمایشگاه به همه اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلان شهر اهواز راه اندازی شده است و به منظور حمایت از صنعتگران صنایع دستی اهواز غرفه ها به این هنرمندان رایگان واگذار شده است.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب