آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
سه شنبه 12 اردیبهشت 1396
کد خبر: 2152
تعداد بازدید: 817

برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز گردشگری در دزفول

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز گردشگری در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول خبر داد:
برخورد با برگزارکنندگان غیرمجاز تورهای گردشگری در دزفول
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از برخورد با برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز گردشگری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، حجت‌الله آریایی‌نیا با اعلام این مطلب اظهار کرد: طی بازرسی و نظارت‌های صورت گرفته در دو روز گذشته با شش برگزار کننده تورهای غیرمجاز گردشگری در داخل و خارج استان برخورد و تحویل اماکن و نیروی انتظامی شهرستان شد.
وی افزود: این افراد بدون اخذ مجوز اقدام به برگزاری تورهای داخل و بیرون استان می‌کردند که به محض مطلع شدن اداره میراث فرهنگی شهرستان، با هماهنگی دادستان دزفول و نیروی انتظامی برخورد لازم با آن‌ها صورت گرفت.
آریایی‌نیا بیان کرد: 11 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری (دارای مجوز بند ب) در شهرستان دزفول فعالیت دارند که مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات صحیح و اطمینان حاصل کردن از قانونی بودن تورها، به اداره میراث دزفول مراجعه و برای عقد قرارداد استعلام کنند.
وی خاطرنشان کرد: سرکشی و نظارت در سطح شهرستان دزفول توسط اداره میراث فرهنگی به صورت مستمر در حال انجام است و با متخلفان برخورد خواهد شد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب