آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 9 فروردین 1403
شنبه 10 آذر 1397
کد خبر: 2756
تعداد بازدید: 586

گشت‎وگذار علمی دانش‎آموزان در پایگاه میراث جهانی شوش

با آغاز سال تحصیلی و همزمان با خنک‎شدن هوا، دانش‎آموزان مقاطع مختلف شوش، شهرک‎ها و روستاهای تابع آن از محوطه میراث جهانی شوش، موزه اشیا تاریخی، قلعه و سالن معرفی این مجموعه بازدید کردند.

گشت‎وگذار علمی دانش‎آموزان در پایگاه میراث جهانی شوش

 

 

 

 

 

 

 

 

با آغاز سال تحصیلی و همزمان با خنکترشدن هوا، دانشآموزان مقاطع مختلف شوش، شهرکها و روستاهای تابع آن از محوطه میراث جهانی شوش، موزه، قلعه و سالن معرفی این مجموعه بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این بازدیدها با همکاری و هماهنگی پایگاه میراث جهانی شوش و با هدف آشنایی هرچه بیشتر دانشآموزان با میراث جهانی و فرهنگ و تمدن کهندیار خود انجام شد و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارند.

 

در این سلسله بازدیدها، دانشآموزان به همراهی مربیان خود ابتدا از بخش سالن معرفی و اطلاعرسانی پایگاه میراث جهانی شوش بازدید به عمل آورده و اطلاعات تاریخی لازم را از کارشناسان مستقر در این واحد کسب کرده و پس از دریافت اطلاعات لازم و گرفتن پاسخی برای سوالات تاریخی و باستانی خود، با آگاهی بیشتر و دیدی بازتر به همراه راهنمای گردشگری مجرب و محلی حاضر در مجموعه به بازدید موزه، قلعه و محوطه میراث جهانی شوش میپردازند.

 



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب