آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
یک شنبه 15 دی 1398
کد خبر: 3442
تعداد بازدید: 384

پیام مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان در پی

حضور آگاهانه مردم شهید پرور خوزستان در تشییع میلیونی سردار دلها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سیدحکمت اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان پس از حضور باشکوه،بی نظیر و میلیونی مردم شهید پرور خوزستان پیام تشکر و ارادت به آحاد مردم خوزستان صادر کردند.
متن پیام بدین شرح است:
 
 
''بسم رب الشهداء و الصدیقین''
 
خبر بده به زمین آسمان شهید شده است
سیه بپوش که خورشیدمان شهید شده است
 
به غنچه تسلیتی و به سرو تعزیتی
خبر رسید به باغ، ارغوان شهید شده است
 
 
 
بار دیگر برگ زرین و افتخاری در صفحه روزگار برای استان شهیدپرور خوزستان و مردم نجیب،بصیر و قدرشناس خوزستان و شهر اهواز رقم خورد.
ساعت های ابتدایی صبح یکشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ در حالی در میدان مولوی اهواز رقم خورد که شاهد حضور میلیونی و بی نظیر مردم شریف خوزستان برای میزبانی علمدار بود.
 
حضور پرشور،بصیرانه و گسترده آحاد مردم خوزستان در مراسم باشکوه تشییع سردار دلها، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نگاه همه ی جهانیان را به خود معطوف کرد، دراین مراسم که باحضور حداکثری اقوام،عشایر،طوایف، خانواده معزز شهدا و دیگر آحاد مردم شریف خوزستان برگزار شد، یکی از بی نظیرترین میزبانی شهداء(میزبان علمدار) همراه با فزهنگ ها،خرد فرهنگ ها و آیین های معنوی و عزاداری های سنتی در اهواز رقم خورد.
 
 
برخود می بالیم از این همه آگاهی، قدرشناسی و محبت وصف نشدنی مردم خوزستان به شهداء گرانقدر و ارادتمندان به اهل بیت علیه السلام.
 
 
 
تمام اقشار و مردم بصیر خوزستان از مرد و زن گرفته تا جوان و پیر، همه برای وداعی باشکوه "سردار دل ها"، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان مولوی اهواز و خیابان های منتهی به مراسم باشکوه تشییع حاضر شدند.
 
 
برخود لازم می دانم بعنوان سرباز کوچک و داغدار انقلاب از حضور میلیونی همه آحاد مردم ولایت مدار خوزستان در مراسم باشکوه تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی،ابومهدی المهندس و دیگر یاران و همراهان آن شهید بزرگوار، صمیمانه قدردانی کنم و این میراث معنوی باشکوه را قدر بدانم.
 
امیداست این حرکت باشکوه و آگاهانه مردم نجیب و بصیر خوزستان، باقی الصالحاتی برای همه ما عاشقان و ارادتمندان اهل بیت (ع) بویژه علاقمندان سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان بافایش باشد، ان شاءاالله
 
 
سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی، سردار سپاه اسلام، بامداد روز جمعه درپی حمله بالگردهای آمریکایی به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به فیض شهادت نائل آمد. در این حمله، ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.
 
 
۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ 
سیدحکمت اله موسوی


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب