آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
شنبه 24 اسفند 1398
کد خبر: 3573
تعداد بازدید: 724

فعالیت اماکن گردشگری و تفریحی دزفول ممنوع شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: صاحبان اماکن گردشگری، سفره خانه‌ها، مهمانپذیرها، اردوگاه‌های تفریحی، ویلاباغ‌ها و خانه‌های مسافر شهرستان دزفول از هرگونه فعالیت تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان،حجت اله آریایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق دستور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و فرمانداری ویژه دزفول به منظور پیشگیری از شیوع کرونا صاحبان تمام تاسیسات و موسسه‌های گردشگری باید از هرگونه فعالیت و پذیرش مهمان و مسافر خودداری کنند.
وی اظهارداشت: نظر به تعطیلی مدارس و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و با توجه به نزدیکی فصل بهار و آب و هوای مساعد این روزهای شهر دزفول ممکن است مسافران زیادی به این شهرستان سفر کنند و متقاضی اجاره باغ ویلا و خانه مسافر باشند که با توجه به تاکید مصوبه شورای تامین شهرستان و هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، هرگونه پذیرش و فعالیت در این زمینه ممنوع است.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول افزود: متاسفانه با وجود ابلاغ تعطیلی تاسیسات و موسسه‌های گردشگری، صاحبان برخی از این موسسه‌ها نسبت به این ابلاغیه‌ها بی‌اعتنا هستند که درصورت تعطیل نکردن و مشاهده یا گزارش هرگونه فعالیتی به شدت با آنها برخواهد شد.
وی گفت: شهروندان تا زمان رفع شدن بیماری کرونا، هرگونه فعالیت درخصوص اسکان مسافران توسط موسسه‌های  گردشگری و سایر اماکن اقامتی را به معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی به شماره تماس ۴۲۴۳۰۲۴۲ گزارش کنند.

۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری است که پنج نفر از این تعداد از شهرستان دزفول و مابقی از شهرستان‌های اطراف هستند.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب