آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
چهار شنبه 15 بهمن 1399
کد خبر: 4087
تعداد بازدید: 320

دکتر مونسان درگذشت زنده‌یاد علی انصاریان را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی درگذشت مرحوم علی انصاریان بازیکن اسبق تیم‌ ملی فوتبال و باشگاه‌های مطرح داخلی را تسلیت گفت.
به گزارش میراث ‌آریا، در پیام تسلیت دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است: «در مدتی کوتاه شاهد از دست دادن دو چهره محبوب و مطرح فوتبال کشورمان بودیم. جامعه ورزش ایران هنوز در سوگ فقدان مرحوم مهرداد میناوند بود که درگذشت اندوهبار مرحوم علی انصاریان داغ دیگری بر دل علاقه‌مندان فوتبال نهاد. مرحوم انصاریان از چهره‌های دوست داشتنی فوتبال بود که تیم‌های متعددی را آزموده و در تیم ملی نیز حضوری موثر داشت. آن مرحوم نه تنها در عرصه ورزش بلکه در هنر بازیگری نیز خوش درخشید و در آثار متعدد سینمایی و تلویزیونی هنرآفرینی کرد. درگذشت آن پیشکسوت ورزش و هنرمند فقید را به تمام بستگان معزی و دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح آن مرحوم طلب آرامش دارم.»


روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان فقدان علی انصاریان ورزشکار محبوب و هنرمند فروتن و اخلاق مدار سینما و تلویزیون را به جامعه بزرگ ورزش و هنر کشور، ملت شریف ایران، بویژه خانواده مرحوم انصاریان، عموی گرامی ایشان، خطیب ارجمند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد حاج شیخ حسین انصاریان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند کریم برای ایشان رحمت و مغفرت و برای خانواده محترمشان، دوستداران وی و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب