آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
جمعه 24 بهمن 1399
کد خبر: 4106
تعداد بازدید: 387

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان تا 27 بهمن تمدید شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان تا 27 بهمن ماه جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سیدمحمد عبودزاده با اعلام این خبر افزود: دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با نگاه ویژه به کسب و کارهای فرهنگی بومی استان همزمان با ششمین دوره جایزه فیروزه کشور اسفندماه 1399 برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 20 بهمن بوده است،ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 27 بهمن ماه جاری تمدید شد و علاقه مندان می توانند در هر بخش آثار خود را از طریق سامانه jayezehfiroozeh.ir ارسال کنند.
 
عبودزاده هدف از برگزاری این جشنواره را تحقق شعار سال، شناسایی ظرفیت های تولیدات فرهنگی، معرفی، توسعه و ترویج استفاده از صنایع دستی و هنرهای سنتی، محصولات فرهنگی بومی و ایجاد فضای رقابتی میان تولید کنندگان، کارآفرینان، صنعتگران و هنرمندان استان عنوان کرد.
 
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) و کالاهای فرهنگی بومی استان به منظور حمایت و شناسایی تولیدکنندگان و علاقه مندان فعال استان در زمینه تولید استارتاپ های خلاق و فرهنگی و همچنین کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی متناسب با فرهنگ و سنت های غنی موجود در استان برگزار می شود.
 
دومین جشنواره جایزه فیروزه خوزستان با همکاری اداره کل مجامع،تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و شتابنده فانوس، اسفندماه 1399 برگزار می شود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب