آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 12 فروردین 1400
کد خبر: 4168
تعداد بازدید: 284

مسافران به ایذه سفر نکنند/ شهروندان بار سفر نبندند

معاون سیاسی فرمانداری ایذه گفت: ممنوعیت تردد خودرو‌های بومی و غیربومی به این شهرستان از امروز اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان به نقل از صداوسیمای خوزستان پنج شنبه 12 فروردین 1400 خداداد کردی معاون سیاسی فرمانداری ایذه گفت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی ما بوده و برای سلامی مردم همه ورودی و خروجی‌های شهرستان، تفریحگاه‌ها و بخش‌ها از امشب مسدود می‌شود و تا ۱۴ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیچ خودرویی از امروز اجازه ورود به شهرستان و خروج از آن را ندارد، افزود: از مردم خواهشمندیم با ما همکاری لازم را داشته باشند، البته خودرو‌هایی که در روز ۱۳ و ۱۴ فروردین از خانه خارج شوند جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

کردی اظهار داشت: همه رؤسای دستگاه اجرایی و کارمندان حق خروج از خانه را در روز طبیعت نداشته و در صورت مشاهده به تخلفات اداری معرفی می‌شوند، همچنین جابجایی مسافران به وسیله بارج‌های دریاچه سد کارون ۳ ممنوع بوده و در این روز این بارجی‌ها کار جابجایی مردم و خودرو‌ها را انجام نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اعمال محدودیت‌های کرونایی با مسدود شدن پل حمیدآباد

معاون سیاسی فرمانداری ایذه تصریح کرد: به بخشداران و دهیاران دستور داده شده که همه مسیر‌های فرعی که به جای تفریحی منتهی می‌شوند را ببندند، ضمن اینکه از شهروندان جهت همکاری در جلوگیری از انتشار ویروس کمال تشکر داریم و علاوه بر اینکه بهداشت فردی را رعایت می‌کنند، انتظار می‌رود به حفظ فاصله اجتماعی پایبند باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: ساعت برگزاری مراسم‌ها در ایذه از ساعت ۸ شب تا ۶ صبح است و به دلیل وضعیت قرمز ایذه، تحت هیچ شرایطی روز ۱۳ فروردین جنازه تحویل داده نخواهد شد.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب