آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
دوشنبه 13 دی 1400
کد خبر: 4539
تعداد بازدید: 378

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان بمناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

سیدحکمت اله موسوی،مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و گردشگری خوزستان بمناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان، بمناسبت دومین سالگرد آسمانی شدن سردار جهادگر،محبوب و سراسر افتخار جهان اسلام ؛ حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزم او بویژه مجاهد بزرگ اسلام  ابومهدی المهندس، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان پیامی صادر کردند.
 
در متن پیام سیدحکمت اله موسوی آمده است:  
 
بسم رب الشهداء والصدیقین


دومین سالگرد شهادت سردار دلها درحالی رقم میخورد که در هر کوی و برزن نام و نشانه ای عمیق از سردار خوبی هاست، سرداری که در اوج فروتنی و ولایت مداری ، خود را سرباز ولایت می دانست ، سردار دلها که تمام وجود مبارکش عشق به کشور عزیزمان و سرزمین های اسلامی بوده و خانواده معظم شهدا و بالاخص فرزندان شهداء و بویژه فرزندان خردسال شهداء مدافع حرم را بسیار تکریم میکرد، سرداری که هربار به خوزستانِ عزیز سفر میکرد،همرزمان دیرین و شهیدش بخصوص سردار رشید ایران اسلامی و افتخار خوزستان، شهید حاج علی هاشمی را یاد و قبور مطهرشان را زیارت کرده، سرداری که درس اخلاق، فروتنی،شجاعت، درایت، مردم داری و خلوص را به همگان آموخت.

دومین سال شهادت این عزیز کرده انقلاب در حالی سپری می شود که همه عاشقان او نوای لبیک یا خامنه ای سر می دهند.

حافظه تاریخی شجاعت و شهادت ایران اسلامی ، هیچگاه تشیع باشکوه این شهیدعزیز را در خوزستان شهید پرور فراموش نخواهد کرد، تشیع میلیونی که نقطه عطفی برای میراث داری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.


اینجانب دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و یارهمیشگی اش ابومهدی المهندس و همرزمانش را گرامی میدارم و از خداوند کریم علو درجات را برایشان مسئلت می نمایم.


سیدحکمت اله موسوی 
۱۳ دی ۱۴۰۰


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب