آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 1 اردیبهشت 1403
سه شنبه 26 اردیبهشت 1402
کد خبر: 5552
تعداد بازدید: 95

پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان متن پیام به شرح ذیل است؛

روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی وزارتخانه از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم‌نوایی و هم‌سازی آن‌ها ارتباط دارد. روابط عمومی ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.

حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، فرصت مغتنمی برای یادآوری تلاش‌ها و زحمات کارشناسان و فعالان این عرصه و همچنین بازنگری در عرصه روابط انسانی و تحکیم پایه‌های ارتباطات در گستره فردی، سازمانی و اجتماعی است.

امروزه با گسترش ابزارها و فناوری‌های نوین ارتباطی و توسعه فزاینده بسترهای رسانه‌ای، نیاز به خلاقیت، ابتکار و شکوفایی و رفتار آگاهانه و حرفه‌ای در این حوزه، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

تحقق “ایران قوی” به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی ها استان نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام « مهار تورم، رشد تولید » مزین شده است از تمامی مدیران، کارکنان حوزه روابط عمومی و خبرنگاران انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

اینجانب فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران، مسئولان و کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی استان خوزستان که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب