آخرین به روز رسانی: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
یک شنبه 21 خرداد 1402
کد خبر: 5611
تعداد بازدید: 127

توسعه زیرساخت‌های گردشگری «مجموعه آبشارهای آرپناه لالی»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی از تکمیل عملیات بهسازی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری مجموعه آبشارهای آرپناه خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، اردشیر کوهزاد 21 خردادماه 1402 اظهار کرد: با همکاری فرمانداری و بخشداری و با اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان، فضا و امکانات مطلوب بیشتری با هدف ایجاد رفاه حال مسافران و گردشگران مجموعه آبشارهای آرپناه احداث شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالی با اشاره به این‌که آبشار آرپناه با منظره‌ زیبا و آب‌وهوای دلپذیر هر سال پذیرای مسافران و گردشگران زیادی از سراسر استان و کشور است خاطرنشان کرد: ‌این اقدامات در راستای بهبود هرچه بیشتر کیفیت گردشگرپذیری در این منطقه گردشگری انجام می‌شود.

کوهزاد با بیان این‌که در حال توسعه هر چه بیشتر زیرساخت‌های مورد نیاز این منطقه هستیم اظهار کرد: ظرفیت‌های مناسبی در شهرستان لالی وجود دارند؛ بنابراین باید، به تناسب، زیرساخت‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری از ظرفیت‌ها احداث شوند.

او تأکید کرد: یکی از راه‌های مهم جذب گردشگر ایجاد امکانات رفاهی برای احساس امنیت در مسافران است.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‌دستی لالی ابراز امیدواری کرد: با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی شاهد رونق صنعت توریسم و رشد اقتصادی گردشگری در منطقه باشیم.

انتهای پیام/


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب