آخرین به روز رسانی: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
شنبه 07 بهمن 1402
کد خبر: 6048
تعداد بازدید: 234

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از طرح‌های گردشگری استان بازدید کرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان از طرح‌های اصلی حوزه گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان بازدید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان ظهر پنچشنبه پنجم بهمن‌ماه 1402، مهرداد نیکو رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به همراه محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان از طرح‌های حوزه گردشگری این اداره‌کل بازدید کردند.

نیکو در بخشی از بازدیدهای خود، از طرح موزه منطقه‌ای خوزستان نیز دیدن کرد که طی این بازدید اظهار داشت: از آن‌جا که کلان‌شهر اهواز به عنوان مرکز استان فاقد موزه‌ای استاندارد و درخور برای نمایش آثار تاریخی و ارزشمند منطقه است، تکمیل این طرح ملی و بسیار مهم در خوزستان  تحول مهمی در حوزه میراث‌فرهنگی و به ویژه در حوزه گردشگری ایجاد خواهد کرد.

در ادامه این بازدید، جلسه‌ای باحضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل و معاونان اداره‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری خوزستان در محل این اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست، مصوبات سفر رئیس‌جمهور، طرح‌های ملی، طرح‌های عمرانی استانی، بودجه هزینه‌ای اداره‌کل میراث‌فرهنگی و مصوبات طرح‌های سرمایه‌گذاری همچنین نحوه حضور باشکوه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری که ۲۳ الی ۲۶ بهمن در تهران برگزار می‌شود مطرح و ضمن ارائه گزارش‌های کارشناسی، درخصوص تخصیص اعتبارات تصمیمات لازم اتخاذ شد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب