آخرین به روز رسانی: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
یک شنبه 23 بهمن 1401
کد خبر: 5248
تعداد بازدید: 168

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری کشور:

رویکرد غرفه خوزستان در نمایشگاه گردشگری تهران متفاوت بود

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری کشور رویکرد غرفه اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهرانرا متفاوت ارزیابی کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، حرمت‌اله رفیعی 21 بهمن‌ماه 1401 در شب پایانی شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: باتوجه به حب و علاقه‌ای که به خوزستان دارم و خدماتی که مردم پرتلاش خوزستان به کشور ارائه کردند، نظر من به‌عنوان فردی که خارج از استان زندگی می‌کند این است که هرچقدر به خوزستان بپردازیم و هرقدر زحمات مزدم خوزستان را به تصویر بکشیم، کم گذاشته‌ایم.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوائی و گردشگری کشور عنونا کرد: از همگی می‌خواهم که در این راستا و جبران زحمات مردم استان خوزستان کمک کنند و ما هم در مرکز استقبال  و تلاش می‌کنیم تا جایگاه واقعی خوزستان و زحماتی که طی هشت سال دفاع‌مقدس کشیدند را ارج بنهیم و به نصویر بکشیم.

او با اشاره به غرفه خوزستان در نمایشگاه خاطرنشان کرد: خوشبختانه غرفه استان خوزستان و رویکرد غرفه استان متفاوت بود که این موضوع با استقبال همگان نیز همراه بوده است.

رفیعی اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه در چهار روز برگزاری توانسته باشد آنچه را که حق مردم و استان خوزستان است را ادا کرده باشد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب