آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
پنج شنبه 26 مرداد 1402
کد خبر: 5779
تعداد بازدید: 129

تشکل های مردم نهاد بازوان حمایتی و پژوهشی میراث فرهنگی هستند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خوزستان طی یک نشست صمیمانه با تشکل‌های مردم‌نهاد این سه حوزه از آنان تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، به مناسبت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی خوزستان در نشستی با تشکل‌ها و فعالین این سه حوزه به گفت وگو پرداخت.

محمد حسین ارسطوزاده در این نشست که با حضور جمعی از تشکل های مردم نهاد، فعالین گردشگری، سرپرست معاونت میراث فرهنگی، سرپرست معاونت گردشگری، سرپرست واحد سرمایه گذاری و سیروس داوودی نماینده سازمان های مردم نهاد برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات انجمن های سه گانه به بررسی نقش و جایگاه آنها در رشد و توسعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: تشکلها مردم نهاد ،مجمع مشورتی ماوفعالیتهای این اداره کل مردم محور هستند و کمک های فکری و پژوهشی انجمن ها و سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان حمایتی همواره راهگشا و محور رشد و ترقی بسیاری از امور در مجموعه میراث فرهنگی بوده و با اتکا به همکاری متقابل در راستای اهداف مشترک سعی خواهیم داشت تا شرایط را بیش از پیش بهبود ببخشیم. 

او در ادامه ضمن تبریک به مناسبت ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپوبافی و با اشاره به برخی از گفته های وزیر میراث فرهنگی در این خصوص گفت: باید این اتفاق فرهنگی را به مردم خوزستان و صنعتگران و مردم فهیم شهرستان دزفول تبریک گفت.

او تصریح کرد: بدون تردید همانگونه که وزیر محترم میراث فرهنگی اشاره کردند، ثبت جهانی ‎دزفول و قبل از آنکه یک امتیاز محسوب شود و یک مسئولیت بزرگ است. 

در ادامه این نشست نمایندگانی از انجمن ها و فعالین حوزه های سه گانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ابراز نظرات کارشناسی و گفتگو پیرامون مسائل و موضوعات تخصصی پرداختند. 

در پایان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از تلاش های یک سال اخیر فعالان تقدیر کرد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب