آخرین به روز رسانی: شنبه 22 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 22 اردیبهشت 1403
شنبه 30 دی 1402
کد خبر: 6042
تعداد بازدید: 148

آشناسازی کارشناسان گردشگری خوزستان با سامانه جانا طی یک کارگاه آموزشی

با هدف بازآموزی و رفع مشکلات کارشناسان گردشگری خوزستان، دوره آموزشی سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تأسیسات گردشگری (جانا) در اهواز برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علیرضا عبدالله‌زاده مدرس این کارگاه با بیان این‌که دوره یادشده با محوریت بررسی و توضیح سامانه جانا برگزار شد افزود: باتوجه به این‌که قالب موضوعات که در حوزه گردشگری اتفاق می‌افتد، در سامانه جانا بررسی و رسیدگی می‌شود، بنا به درخواست معاون گردشگری استان، این دوره را برای بازآموزی و رفع مشکلات کارشناسان گردشگری استانی و شهرستانی ترتیب دادیم.

او با اشاره به این‌که سامانه جانا در حوزه‌های مختلف از جمله صدور و تمدید پروانه‌های تأسیسات گردشگری، رویدادهای گردشگری، تشکل‌ها و موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی فعالیت می‌کند افزود: این دوره باحضور کارشناسان گردشگری همه شهرستان‌های استان برگزار شد و این کارشناسان، نقطه‌نظرات و مشکلاتی که در روند اجرایی کار با سامانه داشتند را مطرح کردند که طی نشست به سؤالات آن‌ها پاسخ داده شد.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: در ایام ستاد خدمات سفر نیز موضوع تجمیع آمار در حوزه‌های مختلف از راه سامانه جانا انجام می‌شود که خروجی اخبار و گزارشات آن توسط دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر که معاونت گردشگری وزارت  میراث‌فرهنگی است منتشر می‌شود.

او با تقدیر از محمدحسین ارسطوزاده مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان و جمال عامری‌نسب معاون گردشگری وی به سبب تدارک میزبانی از این دوره آموزشی ابراز امیداوری کرد: خروجی این دوره آموزشی تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌های حوزه گردشگری باشد.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب