آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: شنبه 8 اردیبهشت 1403
سه شنبه 26 خرداد 1394
کد خبر: 1258
تعداد بازدید: 2254

دعوت سازمان میراث فرهنگی برای حضور در مراسم تشییع شهدا

پایداری بر فرهنگ ایثار و شهادت همواره سرلوحه حرکت مردم ایران زمین است
دعوت سازمان میراث فرهنگی برای حضور در مراسم تشییع شهدا


پایداری بر فرهنگ ایثار و شهادت همواره سرلوحه حرکت مردم ایران زمین است











سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شریف ایران اسلامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 270 تن از شهدای تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است: « وَلا تَقولوا لِمَن يُقتَلُ في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتٌ  بَل أَحياءٌ وَلكِن لا تَشعُرونَ.... در تاریخ هر کشوری دوران درخشان و سرنوشت‌سازی وجود دارد که همواره یاد آور افتخار و مباهات برای مردمان آن سرزمین است و یقینا در تاریخ افتخارآمیز جمهوری اسلامی ایران نیز ایام هشت‌سال دفاع مقدس که همراه با ایثار، شجاعت، شهامت، شهادت، پایمردی و جوانمردی مردان غیور و شهیدان سرافراز می‌باشد، از روزهای شکوهمند، حماسه‌آفرین است.

حضور گسترده مردم بصیر و قدرشناس کشورمان در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام و مظلوم دفاع مقدس در سال های جنگ تحمیلی و پس از آن و آکنده شدن عطر شهادت و معنویت در فضای ایران اسلامی این پیام را به جهانیان می‌دهد که همچنان فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه و الگوی حرکت و مقاومت مردم غیور ایران زمین در مقابله با تجاوزات و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی خواهد بود و پایداری بر این فرهنگ که سرچشمه اصلی آن تعالیم اسلام ناب محمدی است، عظمت و پیشرفت و توسعه درخشان ملت سربلند ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز همراه و همگام با مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور در این مراسم معنوی حضور خواهد داشت تا ضمن بیعت دوباره با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و آرمانهای بلند امام عزیز(ره)، یاد و خاطره شهدا به ویژه این عزیزان سفر کرده را زنده نگاه دارد.

در پایان یاد آور می شود زمان مراسم تشییع باشکوه 270 شهید تازه تفحص شده امروز سه‌شنبه 26 خردادماه از ساعت 16 از میدان بهارستان به سوی معراج شهدای تهران واقع در خیابان بهشت خواهد بود.



{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب