آخرین به روز رسانی: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
آخرین به روز رسانی: سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
یک شنبه 19 فروردین 1403
کد خبر: 6174
تعداد بازدید: 87

بازدید بیش از ۴۷ هزار گردشگر نوروزی از اسکله‌های بندر خرمشهر

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از آغاز طرح نوروزی تا روزهای گذشته ۴۷ هزار و ۲۳۵ گردشگر نوروزی و گردشگر دریایی از اسکله‌های بندر خرمشهر واقع در رودخانه کارون بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان، علی عسکری امروز ۱۹ فروردین‌ماه 1403 اظهار کرد: طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۳ از روز ۲۴ اسفندماه سال گذشته با برگزاری مانور دریایی اطفاء حریق و تفحص و نجات کار خود را در رودخانه کارون خرمشهر توسط اداره‌کل بندر و دریانوردی خرمشهر آغاز کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: محدوده طرح ایمنی سفرهای دریایی رودخانه کارون در خرمشهر از ابتدای دهانه کارون تا پل آزادی بود که امسال همانند سال‌های قبل با استقبال گسترده گردشگران نوروزی و گردشگران دریایی همراه شد.
                                                                                                             
او گفت: از آغاز طرح نوروزی تا روزهای گذشته ۴۷ هزار و ۲۳۵ مسافر نوروزی و گردشگر دریایی از اسکله‌های بندر خرمشهر در رودخانه کارون بازدید کردند.

عسکری خاطرنشان کرد: امسال به‌منظور تأمین ایمنی سفرهای دریایی نوروزی در رودخانه کارون خرمشهر، ۵۰ بازرس از بندر خرمشهر در همه اسکله‌های گردشگری دریایی مستقر شدند و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دادند.

او بیان کرد: توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره‌کل بندر و دریانوردی خرمشهر برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر در طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ بود.


{{{BlockHeader}}}
طراحی و پیاده سازی: راد وب